Bine ai venit !!

Ma bucur sa va cunosc si sper ca vom putea face schimb de sfaturi desper ingrijirea copilului , astfel incat el sa se dezvolte santos si armonios.

9 sept. 2008

Sarcina

Dupa 2 ani de asteptari , in data de 17 februarie 2006 , stateam pe pat cu sotul si asteptam nerabdatori rezultatul testului. Eram tentata sa ma uit mai repede la test , dar Marius m-a oprit ...si plini de ganduri si sperante dupa cinci minute , verificam ..... si nu ne venea a crede cand am vazut cele doua liniute. Insfarsit dupa atata vreme , minunea s-a intamplat , eram asa de fericita si in acelas timp ganduri imi zburau prin minte. Ma gandeam cum o sa imi schimbe viata acea seminta mica care se transforma in pui de om , chiar in acel moment , in corpul meu.
Imi venea sa sar in sus de bucurie , sa anunt pe toata lumea ca minunea s-a intamplat , dar nu am facuto. Am asteptat sa vina urmatoarea zi , sa mergem la doctor sa ne confirme.
Sambata dimineata la ora 10 eram in fata cabinetului , eram primii , venise doar asistenta .... intram si aflam ca doctorita nu urma sa vina deoarece avea garda la spital. Imi face insa o programare pentru luni seara. Intr-un fel eram dezamagita , dar pe de alta parte stiam ca in burtica mea , creste o noua viata , si intradevar asa era , am primit confirmarea luni , dar am fost reprogramata peste alte doua saptamani la control pentru siguranta, in acest moment sarcina neavand decat 4 saptamani.
17.01.2006 a fost ziua in care puiul nostru prindea viata , termenul de nastere fiind 25.10.2006

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu